Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2016 08:18 - Български летец: Чувствам се сякаш турчин се изплю върху униформата ми!
Автор: ekzoter Категория: Други   
Прочетен: 2434 Коментари: 6 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Капитан от българските военновъздушни сили е написал открито писмо до бившия началник на отбраната ген. Симеон Симеонов, след като стана ясно, че той е кандидат-депутат на ДПС за 24 МИР в София

„Г-н бивш генерал,
В момента ми е толкова неловко, дори бих казал, че чувствам как цапам клавиатурата си, тъй като пиша на вас (с малко в). Знаете ли чие име носите? Знаете ли поне мъничко от българската ни история? Чували ли сте нещо за цар Симеон Велики? Осъзнавате ли какво направихте? За пари ли г-н бивш генерал, за много ли? Осъзнавате ли, че доверието на обществото към нас, военните и без това последните години е толкова разклатено и с това си действие вие, г-н бивш генерал, хвърлихте такова черно петно на българския пагон, че то никога няма да бъде измито? Този, който беше допреди 1 месец лицето на армията даде задните си части на една етническа партия, чийто интереси дори не искам да коментирам. Виждате ли се редом до онази национална предателка, бореща се за турски учебници в чантите на децата ни? Виждате ли се редом до онзи, всепризнат терорист, борещ се за разцеплението на българските земи, който изрече на глас пред цяла България, че властта била в неговите ръце? Виждате ли се редом до онзи шопар, който дори не знае глагола “плаша се”, а крещи като обезумял “страхува ли ви?” и заради, който 1 година не стихнаха протестите пред Народното събрание?
Знаете ли как се чувствам, г-н бивш генерал? Сякаш турчин е плюл на униформата ми!
Сякаш един, български министър-председател поздравява турските войници с “Мараба аскер”, а нашите нарича “кофти материал”! Чували ли сте думите “чест”, “дълг”, “родина”? Дали ли сте клетва г-н бивш генерал? Помните ли какви са редовете й? “…и ако се наложи да дам живота си за нея…”! Така ли ще дадете живота си, г-н бивш генерал? В редиците на етническата партия? Поне капка срам нямате ли? Или щом напуснете редовете на БА клетвата за вас вече не важи?
Можете ли да си представите ген. Наджет Йозел, на избори в родината си, да води листите на партия, защитаваща правата и свободите на българите? Срам ме е г-н бивш генерал, срам ме е от такива като вас! Лично аз се отричам от вас, макар на времето да сте ми бил симпатичен! С това си действие вие предадохте не само хората под пагон, но и народа си, знамето си, дедите си, пред които сте се клел! Мога да напиша още много, но както казах по-горе – цапам клавиатурата си заради вас…“

https://alterinformation.wordpress.com/2014/08/30/9842199512/

използвани източници: „Фактор“

 



Тагове:   летец,   генерал,   турчин,


Гласувай:
6



1. dobronameren - Мислех някак меко да кажа, че
02.01.2016 09:11
нещата не са драматични чак толкова, ако приемем, че партията ДПС е всъщност част от Системата на старата ДС. Нейна трета част - след социалистическата БСП и националистическата Атака. Някакъв генерал (какво значение как се казва?) се прехвърлил в друга служба. от действащ станал о.р.
Но щях да сбъркам, подведен от добронамереност. Щях да забравя, че всъщност разговарям с "капитан от българските военновъздушни сили" на 71 години, който се е клел в редовете на Б/Н?/А, написал преди два месеца "Я, не Шарли, я СУ-24"... Добре, че вмъкнатото между другото в този постинг - "... български министър-председател, който нарича нашите войски кофти материал..." ме подсети: Този блогър чудесно знае всичко за Системата ДС и няма нужда да му се припомнят известни неща. Има нужда само да му се каже в очите, че няма нужда да се прави на тарикат, а да застане честно зад каузата в чието име се е клел навремето. Може пък така да стане по-приемлив от гледна точка на българските национални интереси.
цитирай
2. ekzoter - грешиш, човеко
02.01.2016 16:49
Това не съм аз. Там пише ясно източника. На мен ми хареса този материал и ... копи, паста и готово. Моето мнение е, че това писмо е истинско и човека изразява в писмен вид разбиранията си за чест и достойнство. Аз също съм капитан от резерва, но от друга армия и клетвата си към Българският народ ще изпълня. В никаква партия не членувам и няма да членувам за никаква цена.
цитирай
3. dobronameren - Не греша, човеко
02.01.2016 18:42
Първо - Човек цитира онези хора, мнения, които му харесват. Твоят случай е такъв. "Ти си СУ-24" също
Второ - Страхлив си. не си написал собственото си мнение, а си цитирал. При това цитат на анонимен човек. Хитро. Но плоско.
Трето - Клел си се в името на БКП. Което по принцип не е укорително, ако не твърдиш СЕГА, че това е клетва към българския народ. И е страшно, когато пишеш, че тази своя клетва ще изпълниш.
Така че членуваш при комунистите. Също нищо лошо, ако не се криеш зад анонимник някакъв. Смело бе, капитане. Нали вашето дело е право и ще победи. От какво се страхуваш.
цитирай
4. ekzoter - не се страхувам, троле
02.01.2016 20:25
Явно е, че си твърде млад и не си бил военнослужащ! Ние се кълняхме в името на народа БЪЛГАРСКИ, а не в БКП. Кълняхме се да служим на НАРОДА СИ и ще служим до последният си дъх. Това е което ти никога няма да направиш СТРАХЛИВЕЦО.

цитирай
5. flymore - Имам общо с бившата българска армия...
05.01.2016 20:03
Не случайно пиша бивша, защото това, което е в момента - е просто пародия на армия.
За летците мнението ми е по-специално. Твърде лично. Това, което о.з. Симеонов е решил, е неговият избор. Не го подкрепям и не бих го подкрепила никога! Влизането в партия се използва в България единствено за лично облагодетелствуване. Видимо, явно, не подлежащо на коментар. Това е мисленето ми и написаното от мен е плод на ценностите, в които са ме възпитали покойните ми вече родители...
цитирай
6. marley - Военните не трябва да членуват в никоя партия, защото стават ЗАВИСИМИ!
11.02.2016 09:42
ДПС е партия на малцинствата, това означава че генералът с 4 звезди е малък човек - зависим и е от малцинствата. В Уиките нищо не пише за биографията му. А, и досието му в МВР е унищожено. Явно нещо не е наред при него. Или е мръднал и изкуфял или се е продал за няколко милиона в КТБ. От списъците явно се вижда, че повечето членове на ДПС са станали милионери от това, че са се продали за пари. Такива ги водят национални предатели.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ekzoter
Категория: Други
Прочетен: 82003
Постинги: 21
Коментари: 29
Гласове: 100
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930